“Valoarea omului se măsoară după greutățile pe care el le învinge.” – Voltaire

Noi suntem optimiști în gestionarea coronavirusului în comunitatea noastră și pentru că avem în jurul nostru exemple de responsabilitate, ce ne sunt aduse la cunoștință zilnic.

„Nu e doar o criză de sănătate publică, ci o criză care va afecta toate sectoarele, așa că fiecare sector și fiecare individ trebuie să se implice în lupta coronavirusului”, a spus Tedros Adhanom Ghebreyesus, directorul general al OMS.

Învățăm din experiențe 

Prin exemplele de bună practică comunicate mijloacelor noastre de promovare din portofoliu, știm deja faptul că antreprenorii fac tot posibilul să asigure siguranța clienților. Iată doar câteva exemple, deși am primit mult mai multe.

,,In contextul răspândirii numărului de cazuri infectate cu coronavirus,  angajații LUST EXPERT au obligația să ia toate măsurile pentru prevenirea infectării cu coronavirus, ca urmare a măsurilor de urgență impuse de către Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență,,

,,În atenția partenerilor Olint , avem rugămintea de a respecta măsurile care se impun pentru a crește măsurile de protecție atât a angajaților noștri cât și a dvs.,,

Car Învățamânt Fălticeni, Bermas Suceava, Dorna Medical, și mulți dintre partenerii noștri au dat dovadă de responsabilitate în comunitățile lor.

Nu ne mai rămâne decât să ne sprijim reciproc .

„Manifestă-te solidar cu industria din care faci parte. Manifestă-te solidar cu mediul de afaceri în general. Fii un cetățean responsabil, consideră-te parte activă și proactivă dintr-un sistem global. Sprijină pe ceilalți din lanțul de aprovizionare, industrie, administrația locală, comunitate, comunicare.

Nu uita de valorile care stau la baza business-ului tău, dar și a ta ca om; în momentele de criză, primul impuls este să uităm de valori. Chiar dacă pare riscant pe termen scurt, proba timpului va dovedi contrariul.” (tudor-communication.ro)

,, Să renunțăm acum la campaniile de promovare , este cale sigură spre colaps.,, ne-a transmis managerul  rețelei regionale de radio Viva Fm. Mijloacele mass media sunt sursă principală de informare publică ce țin legătura cu toate autoritățile statului.

Prin urmare trebuie să ne adaptăm situației actuale și să promovăm în continuare valorile pentru care am ales să activăm într-un domeniu sau altul.

BucoWinaPlus provoacă așadar pe această cale antreprenorii, specialiști în domeniul lor de activitate, să împărtașească cu noi și cu cititorii noștri, valorile după care se ghidează în perioadă. Desigur că și consumatorul final este așteptat să contribuie cu păreri pertinente despre cum ar trebui să gestionăm împreună menținerea echilibrului în comunitate. Pentru că depindem unii de ceilalți…

Postează un comentariu