fbpx

Bucowina Plus este un proiect care și-a propus să aducă la aceeași masă comunitatea din Bucovina și restul țării. La această masă schimbul de experiențe are loc facil, natural, punând în prim plan plusurile care sunt aduse comunității. Bucowina Plus este despre comunitate și despre oamenii și afacerile care contribuie la dezvoltarea ei.

Bucovina rămâne o importantă atracție turistică și economică. Bucovina are oameni harnici și tradiții pe care încă le păstrează și le duce la cele mai înalte trepte.

Aici nu s-a născut veșnicia, ci oamenii care știu să aprecieze frumusețea naturii și a darurilor primite de la strămoși. Oamenii care sfințesc locurile în care trăiesc și care vor să ofere această bucurie întregii țări. Oameni care știu că nu pot păstra frumusețea lucrurilor și a locurilor doar pentru ei.

Cele mai bune exemple în acest sens sunt Paștele în Bucovina și Crăciun în Bucovina, care sunt deja cunoscute pe plan național și international. Și nu sunt singurele exemple. Bucovina e plină de locuri frumoase, oameni cu inițiative întreptate către comunitate și povești care merită știute. Ei bine, noi vrem ca toată lumea să știe și să beneficieze de aceste inițiative.

Sprijinul pe care îl oferim acestor inițiative este valoros și contribuie la dezvoltarea economică a întregii Românii. Dar nu putem face asta singuri. De aici dorința mea de a lega comunități prin proiectul Plus Valoare Bucovina SRL.

,, Interacționez cu comunitatea din Bucovina de mai bine de 14 ani, am buletin prin natura jobului de director vânzări publicitate la un radio regional. În paralel, am dezvoltat un blog despre comunitatea din Bucovina prin intermediul căruia mi-am dorit ca poveștile să inspire, să educe , să aducă plus valoare în comunitate.

Apoi a apărut oportunitatea să depun un plan de afaceri în cadrul unui curs de aptitudini antreprenoriale. Am participat la multe cursuri și formări profesionale, pentru că mi-am dorit întotdeauna să mă dezvolt și am considerat oportun să îmbin practica cu teoria.

Am făcut chiar și al doilea masterat la 35  de ani, respectiv Managementul firmelor de turism, servicii și comerț, pe lângă primul de la 25 de ani, Marketing și Comunicare în afaceri. Și am câștigat o finanțare de start up, iar din 300 de planuri depuse am fost printre cele 37 care au pornit la drum.

Desigur, faptul că eram sub coordornarea specialiștilor de la Universitatea Ștefan cel Mare m-a încurajat cel mai mult, mai ales că a venit pandemia și majoritatea firmelor au renunțat la bugete de promovare. Dar ne-am susținut reciproc și iată că ce a fost mai greu a trecut.

Acum, după 1 an de zile de muncă împreună cu echipa și colaboratorii, suntem pe drumul cel bun și am reușit să unim comunitatea din Bucovina cu întreaga țară pe platforma online www.bucowinaplus.ro

Avem povești din toate domeniile de activitate, susținem inițiativele care au un impact în comunitate, prezentăm produsele și serviciile oferite prin amprentă personală și creăm legături între oameni, între oameni și branduri, între oameni și locuri.

N-a fost deloc ușor acest an de implementare a 2 platforme online www.bucowinaplus.ro, platformă de PR și Comunicare, branduri, oameni și locuri și www.winaplus.ro, platformă de fidelizare. Ele reprezintă lecția celor 40 de ani ai mei: să ascult oamenii din jurul meu, să dau mai departe plusurile pe care le aduc ei în comunitate, dar și să găsesc mijloace ca să creeze o legătură de durată cu clienții lor finali.

Acum o facem în mod profesionist, cu 3 angajați și cu mulți colaboratori pentru mentenanța platformelor online.

Și, ce să vezi, să pui suflet nu e suficient. Chiar în primele luni de activitate, blogul a fost atacat de hackeri pentru că nu investeam în el decât suflet.

În afaceri nu e suficientă pasiunea. Trebuie să fii ancorat în realitate. Totuși, dacă  iubești ceea ce faci, rezultatele  vor apărea.

Așadar, lucrurile s-au așezat frumos și vin cu un mare potential pentru toți actorii implicați. Obiectivul nostru este mai bine conturat acum: aducem brandurile, acțiunile și locurile frumoase mai aproape de oamenii din întreaga țară.

Ne angajăm să fim antreprenori sociali și să dăm înapoi comunității ceea ce primim: experiențe, educație, suport.

Câteva lecții pe care le-am învățat în tot acest proces de a face brandurile mai prietenoase în mediul online să asculți oamenii din jurul tău și să te încarci cu experiențe pozitive, să nu ții pentru tine, să impărtășești și cu ceilalți, să dai 110% pentru visul tău, să treci peste limitele personale și să-ți dorești mereu să le îmbunătățești, să fii deschis la domenii conexe care âți oferă noi oportunități, să fii om.

Consider că antreprenoriatul este și despre bani pentru că îți asumi o responsabilitate față de salariați, față de furnizori, dar cred că este și despre oameni .

Deși domeniul nostru de activitate este PR și Comunicare, nu este întotdeauna vorba despre un profit pentru că susținem multe acțiuni care vor să aducă Plus Valoare într-o Românie în care autenticitatea și bunele practici încă există. Așadar suntem deschiși la colaborări și la sprijin reciproc, apreciem acest interviu care este și pentru noi o oportunitate de a ne spune povestea și de a lega comunitatea din Bucovina de întreaga țară.

Așteptăm lângă noi pe toți cei care doresc colaborări pe termen lung, să ne așezăm la o masă, să ne cunoaștem, să vedem ce strategie de comunicare li se potrivește și să mediatizăm prin toate mijloacele de comunicare existente.

Pentru că am spus-o de multe ori, promovarea este un cumul de mesaje online, audio, vizual, video. Bugetele de marketing în zona noastră nu sunt pregătite să vadă publicitatea ca pe o investiție, majoritatea o văd ca pe o cheltuială, dar pentru că social media a devenit un mijloc relativ la îndemâna oricui e cu atât mai necesar să îți poziționezi bine brandul pe piață.

Și cum spunea într-un curs la care am participat de curând, 70% e comunicare bine făcută și 30% vânzare într-un mesaj, pentru că nu ne place să ni se vândă, dar avem cu toții nevoi și le vom rezolva de cele mai multe ori cu sufletul, nu cu mintea. Asta facem noi. Punem o cărămidă la relația afectivă dintre brand și consumatorul final. Ca și concluzie, „BucoWina Plus” este un proiect care își propune să unească Bucovina de alte regiuni și să contribuie în dezvoltarea identitară, culturală și economică a Bucovinei. Vizăm atragerea acelor grupuri de iniţiativă, autorități locale, companii, persoane fizice pentru care Bucovina, mai mult decât o simplă destinație, ea reprezintă o stare de spirit. 

Loredana Viziteu

Administrator Plus Valoare Bucovina Srl

www.bucowinaplus.ro

www.winaplus.ro

De ce podcast? Pentru a face mai mult decât mi-am propus până acum. Pentru că îmi plac provocările. Pentru că domeniul pe care mi l-am ales, promovarea comunității, te provoacă să te reinventezi întâi pe tine și mai apoi pe cei pe care îi reprezinți.

Pentru că schimbul de experiențe, deși ne face mai umani, ne și expune și ne face vulnerabili, dar cred eu că e sănătos pe termen lung.

Îți prezint începutul a ceea ce-mi doresc să fie o serie de discuții care să-ți ofere informații valoroase, sfaturi pertinente de la specialiști și valoare.

Te invit alături te mine să descoperim când se termină antreprenoriatul, când începe antreprenoriatul social și ce are comunitatea de câștigat din ideile oamenilor de succes.

Podcastul Între brand și comunitate este un proiect realizat cu sprijinul echipei Bucowina Plus și al dvs. al tuturor. Vă mulțumim!”

🔹 Facebook: www.facebook.com/BucoWinaPlus

🔹 Instagram: www.instagram.com/bucowinaplus

🔹 Site: https://bucowinaplus.ro/

Follow Loredana Viziteu

🔹 Linkedin: Loredana Viziteu

Postează un comentariu