De ce toată lumea e pornită pe articole cu link?

Chiar dacă și acum 2 ani o bună parte din activitate avea loc online, pandemia ne-a pus capac. De la începutul ei, am realizat că putem face tot online: putem lucra, putem face cumpărături, putem avea meeting-uri. Și că, ce să vezi, tot online ne putem informa și dezvolta. 

Așa se face că majoritatea cumpărăturilor au loc online. Vrei să-ți iei de mâncare sau haine? Sau vrei să afli care-i treaba cu acel producător care nu demult și-a deschis un magazin? Găsești totul online. Bine, partea urâtă e că dacă nu îți prezinți produsele cum trebuie pe internet…cei care te caută n-o să cumpere de la tine. 

Statisticile arată că vizitatorii site-ului tău decid în 3 secunde ce etichetă îți pun, dacă cumpără de la tine și dacă ești de încredere. Dacă site-ul tău se încarcă în două secunde, asta înseamnă că oamenii decid într-o secundă dacă vor achiziționa sau nu. 

De aceea tot mai mulți antreprenori sunt loviți de SEO, ROI, ROAST, UI, UX, Copy, Content, articole cu link.

Pentru că da, ai nevoie să te învârți în jurul acestor termeni dacă vrei ca afacerea ta să crească la adevăratul ei potențial. Toate afacerile care își doresc să crească și să obțină mai mult profit au un site, articole cu link publicate, pagini de social-media.

Ai nevoie de un content writer, de un marketing manager, de o echipă de vânzări și de o echipă de branding ca să-ți pui la punct imaginea în online. Dar nu toate afacerile vor sau își permit o astfel de echipă de oameni.  Dacă și tu te numeri printre acestea, nu-ți face griji. 

Ai posibilitatea să crești pe internet și altfel, publicând articole cu link

Ai auzit, probabil, despre SEO. Despre cât de util este și cum te poate ajuta să-ți crești afacerea. 

Practic, SEO este optimizarea pentru motoarele de căutare. Astfel că, dacă tu ești o firmă de distribuire flori de plastic, iar eu caut pe Google „flori de plastic” SEO ajută site-ul tău să fie printre primele în căutările mele. Așa că da, e big deal treaba. 

Dacă te întrebi de ce ai mai da bani când afacerea ta se descurcă bine și fără prezență în online, înseamnă că nu îți dorești neapărat să crești și să ai un profit mai mare. 

Dacă nu e cazul, ia în calcul să-ți faci un plan de marketing, să acorzi un buget serios pentru departamentul/omul de marketing și să contactezi platforme/site-uri care să vorbească despre cât de grozavă este afacerea. Asta înseamnă să publici articole cu link pe alte site-uri. 

Acest mod de publicitate este unul vechi, dar își face treaba foarte bine. De ce și cum?

1- Prin articolul publicat pe un alt site ajungi la un alt public, mai mulți oameni află de afacerea ta, iar Google va ști că afacerea ta merită să ajungă la mai mulți oameni.

2- Prin publicarea unui simplu link pe un alt site popular sau cu trafic crescut în comunitate, poți ajunge la un număr de cel puțin 2 ori mai mare decât clienții tăi actuali. Costurile publicării sunt mici pe lângă potențialul câștig. 

Subliniez că acest tip de articole îți aduc potențiali clienți. Dacă site-ul tău este defectuos, nu se încarcă, nu este user friendly și nu este intuitiv…oamenii vor ieși fără să termine procesul clientului. Altfel spus, ultima mișcare se află în mâinile tale. Dacă produsul tău rezolvă o problemă reală, iar site-ul tău creează o punte între acesta și nevoile clienților, aceștia vor parcurge întreg drumul de cumpărare.

3- Dacă alegi să publici un articol pe bucowinaplus.ro, autoritatea site-ului tău va crește.

E ca în relațiile dintre oameni: cu cât comunitatea susține mai mult anumiți membri, cu atât acei membri vor avea funcții mai înalte. 

Mai mult, afacerea ta va avea o vizibilitate mai mare, produsele tale vor fi cunoscute de mai mulți oameni. Și, așa cum știi, aceste lucruri se văd în profitul pe care îl obții. Prin asociere cu mijloace media din comunitate  va crește și autoritatea firmei tale. Astfel, publicul te va percepe ca fiind de încredere și produsele tale ca fiind calitative. 

Ce îți aduce în plus Bucowina Plus

Pentru că treaba echipei Bucowina Plus e să facă cunoscut bunele exemple din comunitate, fiind o veritabilă revistă a activității bucovinene, povestea afaccerii tale poate fi publicată aici

Ne place să aflăm ce este unic în afacerile din Bucovina, ce este cu adevărat de ajutor și ce poate avea un real impact în comunitate. 

Dacă afacerea ta vine ca răspuns la o nevoie și aduce un plus comunității, dă-ne un mesaj și povestește-ne despre ea. Vei putea să-ți publici povestea pe platforma www.bucowinaplus.ro, unde poate fi citită de cei peste 50.000 de vizitatori. 

Pentru că vrem să-ți oferim servicii unice, un membru al echipei noastre va scoate esența din povestea ta și va publica un articol de cel puțin 600 de cuvinte, cu link-uri, fotografii și informații despre produsele sau serviciile pe care le vinzi. Dacă vrei ca povestea ta să fie pe platforma bucowinaplus.ro, dă-ne un mesaj în privat pe pagina de facebook Bucowina Plus sau sună-ne la numărul 0741 634 747. 

Vrem să-ți fim cu adevărat de ajutor, așa că povestea ta va apărea pe toate platformele de comunicare active. Vom face postare pe pagina de facebook Bucowina Plus, pe pagina de Instagram și vom folosi mijloacele de promovare aferente: distribuire, story, etichetare. De asemenea, povestea ta va apărea și pe grupurile de facebook Cumpără din Bucovina, Oferte promoții recomandări, Schimb de experiențe cu Bucowina Plus. Povestea ta va fi spusă și pe canalul de youtube Bucowina Plus,  unde te invităm să te abonezi ca să cunoști comunitatea noastră și să profiți gratuit de informații de specialitate. Află mai multe despre noi aici.

Postează un comentariu